برای تو بهترینم...
 
سکوتت برام اشوبه
 
 
سه شنبه 1 دی 1394برچسب:, :: 1:22 ::  نويسنده : نسرین
ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

فقط برای مخاطب خاصم...


نظرات شما عزیزان:

بهنام
ساعت12:51---26 اسفند 1394
دلـم هوای تو را دارد , من چقدر تشنه ی تو ام ...


مثل جنوبـم ! گـرم و مظلوم ...


و تـو همان نسیم سهیلی ... لطیف و دلپذیر ...


عاشقم کردی , میدانی ؟


قـلـب دریا زده ام از آفتاب تو تبخیر می شود ...


بــه خـودت سـوگـنـد !


چه دیر به سراغم آمدی و چه زود مرا با خود بردی ...


باورت می شود ؟ این دیر آمدن و زود بردن را


تو باران , در نفسهایت داری , پس چرا من اینگونه طوفانی ام ...


چــه حـال عـاشقـانـه ای دارم ...


مـن دیـگـر هیچ آرزویی به غـیر تـو ندارم


هیچ تمنایی غیر تو نیست ... غیر از تو هیچکسی تسکینم نمی دهد ...


حبیب
ساعت8:29---27 بهمن 1394
امروز פֿـورشیـב شاבمانـﮧ ‏تریـטּ طلوع פֿـواهـב ڪرב و בنیا رنگ בیگرےפֿـواهـב گرفت
قلبها بـﮧ مناسبت آمـבنت פֿـوشامـב פֿـواهنـב گفت
فرشتـﮧ آسمانے سالروز زمینے شـבنت مبارڪ ...


حبیب
ساعت8:29---13 بهمن 1394
چشماتو ببند و دلت را به من بسپار/

وقتی از هیاهوی شهر خسته می شوی/

سرت را روی شانه های من بگذار/

چشمانت را ببند و در آغوش من آرام بخواب/

به من و نیروی عشقم اعتماد کن/


habib
ساعت16:09---8 دی 1394
بـــرای فـــرامـوش کــردنــَـت ، هـَــر شــَـب آرزوی آلـزایـمـــر مـی کنـــَـم …

خــوش بــه حــالِ تـو …
کــه وقتــی ” او ” آمـــد .. بـدونِ هـیـــچ دردِ ســَــری ،
فـــرامــوشـــَـــــم کـــَــردی …!!

.

.

.

امروز روز آخر است..
فراموشت میکنم!
دیروز هم روز آخر بود ..
هر روز من
به بهت زدگی می گذرد..
من هر روز فراموشت می کنم..
اما چه فایده که با هر طلوع خورشید
دوباره تمام من میشوی…
مرگ هم تو را از خاطرات و ذهن من پاک نخواهد کرد..


حبیب
ساعت15:10---6 دی 1394
هـیچی تو دنیـا ..
به اندازه بغل محکم و عاشقانه..
کـــسی کــه دوستش داری ..
به آدم آرامــش و امنیت نمیــده !!

مثل ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به خونه نسرین گلی خوش اومدی
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سکوت و آدرس love-65.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: